Dag 5 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van voz2013zetzichinvoorbosnie - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van voz2013zetzichinvoorbosnie - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Lemke en Janne

27 Februari 2016 | Nederland, Nederland

Na een heftige dag was het vandaag tijd voor een rustig dagje. Om 8.00 uur vertrokken we naar de besneeuwde (woehoeeee) bergen. Hier bezochten we het olympisch hotel en de skischansen. Dit waren indrukwekkende plekken, want wat daar 20 jaar geleden is gebeurd is voor ons niet voor te stellen. Op de berg is tot 20 jaar geleden veel oorlog geweest. René, onze groepsleider, wist hier ons veel verhalen over te vertellen.

We hadden nog een uurtje tijd in het oude gedeelte van Sarajevo om wat te eten en te winkelen. Toen was het alweer tijd om naar het vliegveld te gaan.

Met helaas na wat vertraging zijn we uiteindelijk
veilig aangekomen in onze eigen Kikkerlandje.

Deze bijzondere trip zit er voor ons helaas weer op. Niet alleen voor ons als toekomstige verpleegkundigen is dit een goede reis geweest, ook voor ons allen persoonlijk. In de toekomst hopen we de instelling voor verstandelijk en geestelijk beperkten nog eens te bezoeken.
De groep onder elkaar was vertrouwd, hecht en super gezellig.

Bedankt voor het lezen en bijhouden van onze blog en we hopen dat ook jullie iets hebben geleerd over de zorginstellingen in Bosnië.

Liefs,
VOZ 2013-2017

• 27 Februari 2016 - 22:41

Renate Van Dongen:

Elke dag heb ik gelezen hoe het met jullie ging..wauw wat een belevenis zeg..mooi verwoord en fijn dat jullie veilig thuis zijn gekomen! Groetjes Renate

• 28 Februari 2016 - 00:35

Jozien:

Ook ik heb het iedere dag gelezen, fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. Goed de bijzondere ervaringen en nieuwe inzichten. Blijf er samen en met anderen erover spreken dat houd de herinneringen levend.

• 28 Februari 2016 - 09:18

Anita:

Goed, dat jullie deze blog hebben bijgehouden, zo konden wij thuis jullie en jullie ervaringen volgen in Bosnië. Fijn, dat het allemaal goed is verlopen, dat het goed is gegaan onder elkaar en dat jullie allemaal weer veilig terug zijn gekomen. Jullie zijn een hele bijzondere, maar ook hele heftige ervaring rijker en jullie hebben iets kunnen betekenen voor de mensen in Bosnië. Organisatie bedankt!!! Groetjes Anita

• 28 Februari 2016 - 12:03

Marjo:

Blijft een indrukwekkende en interessante reis. Ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen. Fijn dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn.

• 28 Februari 2016 - 12:33

Anton Keetels:

Voor jullie allemaal een hele mooie en leerzame ervaring.